18 juni 2010

Vilken Fredag

Började själv med att vara på sjukhuset mellan 9.00-13.30 då jag trodde att man skulle få foten fixad. Tyvärr så blev det inte så då dom missat att röntga min fot!!!!! Det blev till att fara hem istället.

Väl hemma började jag fundera varför Ville tvättade sig i rumpan hela tiden, då såg jag att han fått en böld som var enorm. När ville kommit ner för trappan upptäcker vi att bölden spruckit!!!

Nice, näe. Bara att börja ringa till sin veterinär 16.10 för att upptäcka att dom stänger 16.00, ringa nästa vet - som stänger 15.00, testa djurkliniken på Södra allén - dit fick vi komma.

Nu har dom spolat ren Villes analsäckar, men den stackarn måste ha tratt på sig för annars tvättar han sig hela tiden. Nu är det synd om våran lilla Ville.

Nu ska jag göra mig klar för att åka till Jättendal å dansa till Shake.

Önskar alla en trevlig Fredagskväll

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar