7 juli 2011

Dagarna går fort

Vi har hunnit med att få besök av min lillebror Martin & hans tjej Mikaela från Stockholm, dom ska få en liten bebis i julklapp. Spännande är det iaf, många bebisar på gång nu.
Annars så har vi tränat med Bella, varit på hundkurs, latat oss i solen & hittat på en massa bus ;) 
Barnen har fått nya sängar eller iaf Jennifer fick 2 nya sängar & Stefan fick Jennifer 115cm säng. Nu får Stefan plats med alla sina gossedjur utan att ramla ur sängen. 

Bella växer & frodas, hon vägde 4700gr i måndags. Hon håller på att tappa sina mjölktänder nu så det kliar i munnen och hon äter ben på löpande band. Vi har lite bus på gång till helgen, mer info kommer till helgen.

Jag håller på att experimenter med min hårfärg, ska bli kul att se hur det blir när jag har fixat lite till i morgon kväll ;) Jag blir inte röd igen utan................?

Ha det underbart i solen

Bella väckte Stefan i morse

 Härlig sovställning eller?
 Grisknorr e smaskens

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar