14 juli 2011

Svalt ute i dag

I dag har vi bara tagit det lugnt p.g.a att jag åkte på en revbenshakning i går fm, dvs revbenet hoppar ur sitt läge & tillbaka, mycket smärtsamt.
Nåväl, dagen har varit bra då jag tog en liten längre promenad med Bella på fm och sedan vilat mig i form genom att läsa en bok ;)
Det var valpkurs igår och det gick sisådär, jag provade lite men sen satt jag mest och titta på då jag inte kunde böja mig.
I dag har båda hundarna fått träna lite olika saker. Minna har fått tagit det lugnt sen i går em då hon stöp på tröskeln ut mot altanen och slog sitt bakknä så hon blev lite halt, I dag är hon bättre men får ta det ganska lugnt iaf.

Det skulle vara kul att veta vilka som besöker bloggen, lämna gärna en kommentar ;)

Minna har en skön stil när hon ska vila
 Minna och Bella
 Minnas sovstil
 Så söta

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar